RETURNAREA PRODUSELOR

 

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

 

- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. AGROMECANIC IMPEX S.R.L.!

 

- Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

 

Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. AGROMECANIC IMPEX S.R.L.!

 

- Returnarea produselor se face exclusiv prin Fan Courier, cu ramburs 0, cu plata la S.C. AGROMECANIC IMPEX S.R.L., doar dacă transportul este achitat de către S.C. AGROMECANIC IMPEX S.R.L.

ATENTIE! Clientul poate returna produsul si prin alta firma de curierat, insa in acest caz clientul suporta costul transportului. In caz de trimitere cu plata la destinatar, S.C. AGROMECANIC IMPEX S.R.L. are dreptul de a refuza preluarea coletului.

După verificarea piesei returnate și confirmarea că aceasta corespunde cu produsul livrat de S.C. AGROMECANIC IMPEX S.R.L., iar greșeala aparține societății, se virează contravaloarea produselor returnate în contul clientului în termen de 14 zile. În caz contrar, dacă returul nu este din vina S.C. AGROMECANIC IMPEX S.R.L., se va factura clientului costul transportului în valoare de 29 lei, sau clientul poate alege să trimită returul pe cheltuiala proprie.

 

Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalități și fără invocarea unui motiv, se poate efectua în urmatoarele condiții:
• În cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat
• Starea aparatelor și produselor achiziționate trebuie sa fie la fel ca la achiziționarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie menținute intacte
• În cazul în care produsele au fost folosite se implică penalități, se percepe de la 30 % până la 60 % din prețul produsului. Pentru coletele care nu vin în cutia originală a produsului se percepe 20 RON pentru fiecare cutie. • În cazul produselor pentru care la livrare se efectuează proba, clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defecțiuni datorate utilizării neadecvate.

 

ATENȚIE: Nu se acceptă returul pentru piesele și produsele care nu sunt listate pe site-ul oficial www.agromecanic.ro și care au fost comandate la cerere (comenzi speciale). Aceste produse sunt considerate personalizate și sunt comandate special pentru client, iar S.C. AGROMECANIC IMPEX S.R.L. nu are posibilitatea de a le returna la producător sau furnizor. Acest aspect este valabil în special pentru piesele originale.

 

Temei legal: Conform art. 16 lit. c) din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, sunt exceptate de la dreptul de retragere:

 „furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.”

 

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, SC AGROMECANIC IMPEX SRL are dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceste dispoziții se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.
Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condițiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. În cazul returnării/ănlocuirii produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client.
Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
Plata transportului de returnarea produsului este suportat de cumpărător.

În cazul în care pentru produs este emis un certificat de garanție și se constată neconformitatea în perioada de garanție, se va dispune măsura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 și a altor dispoziții legale în vigoare.

NOTA: În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factura,certificate de garanție etc.).